پرنده مهاجر
تاریخ : سه شنبه 14 تير 1398
نویسنده : فریبرز جوان

ای پرنده مهاجر ، ای پر از شهوت رفتن 

فاصله قد یه دنیاست ، بین دنیای تو با من 

تو رفیق شاپرکها ، من تو فکر گلمون 

تو پی عطر گل سرخ ، من حریص بوی نونم 

دنیای تو بینهایت همه جاش مهمونی نور 

دنیای من یه کف دست روی سقف سرد یک گور 

من دارم تو آدمکها میمیرم ، تو برام از پریها قصه میگی 

من توی حیله وحشت میپوسم ، برام از خنده چرا قصه میگی 

کوچه پس کوچه خاکی ، در و دیوار شکسته 

آدمهای روستایی ، با پاهای پینه بسته 

پیش تو یه عکس تازه است واسه آلبوم قدیمی 

یا شنیدن یه قصه است از یه عاشق قدیمی 

برای من زندگی اینه ، پر وسوسه پر غم 

یا مثل نفس کشیدن ، پر لذت دمادم 

ای پرنده مهاجر ، ای همه شوق پریدن   

خستگی کوله بار ، روی رخوت تن من

مثل یک پلنگ زخمی پر وحشته نگاهم 

میمیرم اما هنوزم دنبال یه جون پناهم 

نباید مثل یه سایه ، زیر پاها زنده باشیم 

مثل چتر خورشید باید روی برج دنیا واشیم

دانلود



|
امتیاز مطلب : 122
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: خوانندگان , زیبا , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نازنين در تاریخ : 1390/12/19/5 - - گفته است :
†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡†††


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید